Water-, winter- & weatherproof met Gaastra!

Black Ice Series meets GORE-TEX®

Een collectie geïnspireerd door een extreme sport: Ice Yacht sailing. Een stoere en snelle sport vol met adrenaline. Dit heeft zich vertaald in innovatieve jacks die klaar zijn voor zwaar winterweer; niet alleen water- en winddicht, maar ook ademend en stylish. Alle technische specificaties die je nodig hebt voor een epische dag op het ijs of in verse poedersneeuw.

Black Ice Series

Ieder jaar ontwerpt Gaastra een High Winter collectie voor de echte winter liefhebber. Dit jaar knal je letterlijk over het ijs of van de piste dankzij het frisse kleurgebruik in de collectie; van knalroze tot knalgroen en fel geel. Verder zijn er veel reflectieve details terug te vinden, hebben de jassen inside pockets, snow gaiters en volledig getapete naden.

GORE-TEX® capsule collectie

Gaastra is dit jaar een unieke samenwerking aangegaan om de beroemde weeftechniek van Gore-Tex® in de High Winter collectie te verwerken. Deze capsule collectie, bestaande uit 3 mannen jacks en 3 vrouwen jacks met bijpassende skibroeken, zijn volledig waterdicht en dus ideaal voor extreem winterweer.

De techniek die Gaastra heeft gebruikt in de High winter collectie is de 2 laagse Gore-Tex®. Dit houdt in dat de kleding ontwikkeld wordt met Gore-Tex®-producttechnologie gecombineerd met duurzame water- en winddichtheid met een optimaal ademend vermogen. Dit maakt de High Winter collectie duurzaam met maximale bescherming en comfort.