Nu in-store: de Gaastra Pro GORE-TEX® collectie

Voor de nieuwe zeil- en outerwear collectie is Gaastra Pro de samenwerking aangegaan met W.L. Gore & Associates voor het verwerken van de beroemde GORE-TEX® en WINDSTOPPER® materialen in haar collectie. De samenwerking is van start gegaan op het moment dat Gaastra het contract tekende als officiële kleding supplier van Team Brunel in de Volvo Ocean Race. De technologieën uit de Team Brunel collectie zijn nu ook doorgevoerd in de nieuwe collectie van Gaastra Pro.

Lancering Gaastra Pro GORE-TEX® collectie

Onder toeziend oog van Olympisch topzeiler Pieter-Jan Postma werd gisteren de collectie gepresenteerd aan het grote publiek. Tijdens het evenement, gehouden in de Gaastra flagship store op de van Baerlestraat te Amsterdam, sprak Marc Blees, Managing Director Gaastra Pro, over de vernieuwde innovatieve collectie. De collectie is door de toepassing van de GORE-TEX® PRODUCTEN, ideaal voor langdurig gebruik onder extreme omstandigheden. De kleding is duurzaam, water- en winddicht en heeft een optimaal ademend vermogen.

Inspirerende speech Pieter-Jan Postma

Ter gelegenheid van de presentatie van de Gaastra Pro GORE-TEX® collectie hield voormalig Olympisch zeiler Pieter-Jan Postma een inspirerende speech. Elke zeiler weet dat het op zee gaat om overleven. Pieter-Jan sprak over zijn zeilprestaties, het harde trainen en de noodzaak van goede kleding.

GORE-TEX® ook in Casual collectie

Niet alleen voert Gaastra de GORE-TEX® materialen door in haar zeilcollectie, ook voor haar casual collectie komt Gaastra int het Fall/Winter 2015 seizoen met een speciale Gaastra & GORE-TEX® capsule met stijlvolle jacks en broeken.

Meer info: www.gaastraproshop.com

Liz van Houten UPR