Gaastra opent eerste partnerstore in Groningen

Naast de internationale expansie die het nautische kledingmerk GAASTRA doormaakt in o.a. Scandinavië, Rusland, Spanje, Italië en de UK, groeit GAASTRA ook verder in eigen land. GAASTRA introduceert haar partnerstore programma en opent haar eerste partnerstore in Groningen.

Op vrijdag 18 september opent GAASTRA International Sportswear de eerste partnerstore in Nederland, aan de Zwanestraat 47 in Groningen. In de GAASTRA store worden zowel de dames- als herencollectie van GAASTRA gepresenteerd.

De opening van de partnerstore sluit volledig aan bij de internationale distributiestrategie van GAASTRA, waarbij sterke, lokale partners worden gezocht om gezamenlijk het winkelnetwerk uit te breiden. Ondernemers Sandra en Frank, voorheen wholesale klant bij GAASTRA, zijn de eerste Nederlandse partners van GAASTRA. “Na jaren trouwe klant van GAASTRA te zijn geweest, merkte ik dat er in het noorden van het land grote behoefte was aan een GAASTRA monobrand store. Ik wist dat GAASTRA met het partnerprogramma bezig was waarna we vervolgens in gesprek zijn gegaan. Het begin van een zeer prettige samenwerking.”, aldus Sandra.

LIMITED EDITION GAASTRA 050 POLO

Ter gelegenheid van de feestelijke opening in Groningen, heeft GAASTRA een speciale GAASTRA 050 limited edition polo ontwikkeld. Een musthave voor de echte Groninger. De polo heeft een uniek ontworpen 050 artwork en is verkrijgbaar voor mannen en vrouwen in een klassieke navy blue. De prijs is €69,95.

Liz van Houten UPR