Gaastra presenteert de Kingsday Polo 2015

A special polo for a special king.

In aanloop tot Koningsdag kleurt Nederland steeds meer oranje. Zo ook Gaastra. Als Nederlands merk voelt Gaastra zich warm verbonden met alles wat Nederlands is. Daar hoort het Nederlands koningshuis, die allen fervent zeilers zijn, ook bij. Om die reden komt Gaastra met iets nieuws; de limited edition ‘Kingsday Polo 2015 – ED 02’.

Royal Yachting op Koningsdag

Met als thema Royal Yachting sluit de polo perfect aan bij beide belevingswerelden. De Kingsday polo is rijk aan Koninklijke details zoals het speciaal ontworpen Royal Yachting artwork, de gouden lurex stiksels en de nautische patches. Daarnaast heeft de polo een slanke fit en is gemaakt van ultra comfortabel stretch katoen. De polo is verkrijgbaar voor mannen en vrouwen voor €69,95 per stuk.

Collectors item – Edition 02

Dit is de tweede keer dat Gaastra de speciale limited edition Kingsday polo ontwikkelt. Dit maakt het tot een echt collectors item en Gaastra kijkt nu al uit naar de editie van volgend jaar.

De polo shirts zijn verkrijgbaar in de Gaastra flagship stores te Amsterdam, Breda, Leiden en Laren. Daarnaast ook verkrijgbaar online via www.gaastrastore.com.

HAPPY KINGSDAY!

Liz van Houten UPR