Gaastra Cruise collectie 2016 voor hem

De Cote d’Azur in de zomer, zeilen op een ruwe zee, een strak blauwe lucht en de felle zon in je gezicht. Zeilen over de Middellandse zee, dat is de inspiratie voor de nieuwe Gaastra cruise collectie 2016.

Het stoere leven op het water wordt gecombineerd met de luxe van de Franse Riviera. De nieuwe collectie maakt gebruik van nautische kleuren, geïnspireerd op de Franse riviera. Een breed spectrum van witte en blauwe tonen met indigo momenten weergeven de sfeer van een zomervakantie aan de Mediterranee. De lichte, retro kleuren versterken de nautische kleuren en zorgen voor een vernieuwende combinatie.

De man kan zich wijden aan smart casual outfits met klassieke silhouetten voor een sportief, zomers uiterlijk. De collectie onderscheidt zich door de zomerse kleuren, gecombineerd met de stoere modellen. In de collectie zijn veel all-over prints met dikke strepen en opvalende teksten. Maar ook retro maritieme elementen zoals ankers en polkadots komen vaak terug. De kwaliteit en het gebruik van lichtgewichte, ademende materialen maakt deze collectie perfect voor de zomerse dagen.

#gaastra

Bob Stoker UPR