Gaastra Cruise collectie 2016 voor haar

De Cote d’Azur in de zomer, zeilen op prachtige jachten, een strak blauwe lucht, de felle zon in je gezicht en het zeezout in je haar. Zeilen over de Middellandse zee, dat is de inspiratie voor de nieuwe Gaastra cruise collectie 2016.

Het stoere leven op het water wordt gecombineerd met de luxe van de Franse Riviera. De nieuwe collectie maakt gebruik van nautische kleuren, geïnspireerd op de Franse riviera. Een breed spectrum van witte en blauwe tonen met indigo momenten laten de sfeer van een zomervakantie aan de Mediterranee. De lichte, retro kleuren versterken de nautische kleuren en zorgen voor een vernieuwende combinatie.

Het Franse Riviera-gevoel wordt gecombineerd met de flirterige mode uit de vijftig en zestiger jaren. In de collectie zijn veel all-over prints met schelpen en zeesterren. Maar ook retro maritieme elementen zoals ankers en polkadots komen vaak terug. De focus ligt op het ultra-vrouwelijke silhouet. Dat is terug te zien in luchtige jurken, cropped tops en flirterige blousejes.De kwaliteit en het gebruik van lichtgewichte, ademende materialen maakt deze collectie perfect voor de zomerse dagen.

#gaastra

Bob Stoker UPR